۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۹۳۰۱
ادامه نگرانی وردنجانی ها:

تجمع اعتراض آمیز مردم وردنجان در مقابل اوقاف استان در اعتراض به ادعای مالکیت زمین های این شهر

مردم وردنجان س از طی مسافت 17 کیلومتری تا شهرکرد هم اکنون در مقابل سازمان اوقاف چهارمحال و بختیاری تجمع کرده و خواستار رسیدگی به وضعیت مالکیت زمین های خود هستند.
تجمع اعتراض آمیز مردم وردنجان در مقابل اوقاف استان  در اعتراض به ادعای مالکیت زمین های این شهر
به گزارش خبرنگار جهانبین، بیش از هزار نفر از مردم وردنجان با در دست داشتن تمثال امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و عکس شهدای خویش با راه پیمایی از وردنجان به سمت شهرکرد اعتراض خود را اعلام کردند.
گفتنی است این تجمع کنندگان در لحظه مخابره خبر، در مقابل ساختمان اداره کل اوقاف تجمع کرده و خواستار پاسخ قانع کننده از زبان مدیر کل این سازمان هستند.
از سویی گفته می شود زمین های وردنجان با توجه به عدم مالکیت مالکان و خوانین قبلی در زمره موارد موقوفه به حساب می آیند از این رو مردم وردنجان با تجمع در این سازمان خواهان رسیدگی به این وضعیت هستند.

روز گذشته فردی که چند سالی است مدعی مالکیت زمین های وردنجان، تومانک و منطقه کشاورزی کاسه پشت (از حوالی شهر وردنجان) است به همراه دو نفر دیگر با حضور در شهر و در جمع مردم ضمن ادعای مالکیت با الفاظ زننده به شهدا و خانواده های شهدا توهین کرد که با واکنش مردم این شهر مواجه شدند و با حضور پلیس، این جریان به کلانتری شهر بن کشیده شد؛ به طوری که مردم وردنجان با اعلام شکایت از مدعی در کلانتری خواهان برخورد و روشن شدن وضعیت زمین های وردنجان شدند.

ًٍُ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اخه یکی نیست بگد جناب اقای xxxxxتا حالا کجا بودی که یه دفعه پیدات شد اونم با یه سند که خودش که سند کل شهر وردنجان است و ادعای مالکیت میکنی
پس حتمآیکی هم پیدا میشد و سند به دست میاد و میگد استان مال منه

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۵:۱۵

27 Dec 2019